Гурток декоративно- вжиткового мистецтва "Весна"

Гурток декоративно- вжиткового мистецтва "Весна"



Грамоти і подяки                       Майстер-класи                          Роботи учнів


Зустріч з народною майстринею


Формування духовної культури особистості та ство­рення умов для формування власної світоглядної позиції.
Письмова робота


Однією з ознак цивілізованості країни, свідченням залучення суспільства до світового співтовариства є рівень розвитку духовності громадян, моральні цінності та ідеали, котрі сповідує більшість населення. Духовний світ молоді визначається сукупністю характеристик, наявністю і специфікою сталих відно­син із складовими духовної спадщини, зокрема: освітою, наукою, мистецтвом, релігією, мораллю, етикою тощо.
Розбудова української державності, проведення реформ, побудова гро­мадянського суспільства неможливі без розвитку української духовності. Про­тягом років незалежності нашої держави основним завданням державного управління був розвиток економіки, тому вирішення проблем у духовній сфері суспільства відбувалося за залишковим принципом. Відсутність чіткої програми духовного відродження українського суспільства гальмувала втілення будь-яких реформ у всіх сферах суспільного життя.
Важливою характеристикою духовного світу людини є залученість її до культурного надбання своєї батьківщини, держави, народу, кращих зразків світової і вітчизняної духовної спадщини. У свою чергу, духовність особистості формується за можливості на певному етапі свого розвитку робити власний відбір культурних цінностей і, засвоюючи їх, перетворювати в особистісні ха­рактеристики. Одним з можливих шляхів реалізації такого вибору є відвідуван­ня культурно-мистецьких заходів. Залежно від того, яким культурним заходом віддається перевага, визначається рівень сформованої структури культурно-цін­нісних пріоритетів молодої людини.




М А Т Е Р І А Л И

для публікації у науково-методичному віснику «Професійна освіта»: «Розвиток творчості – розвиток творчої особистості»


Творчість є невід’ємною складовою технічного прогресу. Творчий підхід до любої справи є запорукою успіху в житті. Адже без творчості неможливо було би створити наш сучасний світ.
Тому і у нас, в стінах нашого училища з перших днів навчання учні ознайомлюються з творчими надбаннями які є першим поштовхом для розвитку учня, як творчої особистості. Кожен учень приходить з певним багажем знань і умінь, певними творчими надбаннями. Ознайомившись з учнями які прийшли на перший курс навчання, одразу проводжу опитування, які в них творчі надбання є, з якими видами творчості вони знайомі, чим би хотіли займатися. Все це дає перспективу на навчальний рік що  і як створити програму, в яких напрямках я буду діяти разом з учнями, для того щоб дати перспективу для творчого розвитку особистості учнів.
Постійно оглядаючи діючу виставку робіт в кабінеті учні самостійно вибирають яким видом мистецтва вони хотіли би займатися. Одним з перших уроків на гуртку є праця з клеєм, нитками, голками, тканиною, природними матеріалами. Майже всіх учнів треба навчати правильно користуватися матеріалами та інструментами, необхідними для роботи. Навіть звичайним клеєм учні користають неправильно. Тому з перших завдань, яке дається учням, це як правильно поклеїти свою роботу. Адже якщо робота буде погано поклеєна вона не буде триматися купи, фрагменти будуть відвалюватися і сама робота буде мати поганий вигляд. Слідуючим етапом навчання учнів є користування різними видами клею та обладнання: це ПВА, силікатний клей, «гарячий пістолет». Підбір тканини, ниток привчає учнів створювати правильно кольорову гаму, композиційно правильно підбирати різні види тканини та ниток для створення картин.


Комментариев нет:

Отправить комментарий