Гурток декоративно- вжиткового мистецтва "Весна"
Грамоти і подяки Майстер-класи Роботи учнів
Зустріч з народною майстринею
Формування духовної
культури особистості та створення умов для формування власної світоглядної позиції.
Письмова робота
Однією з ознак цивілізованості
країни, свідченням залучення суспільства до світового співтовариства є рівень
розвитку духовності громадян, моральні цінності та ідеали, котрі сповідує
більшість населення. Духовний світ молоді визначається сукупністю характеристик,
наявністю і специфікою сталих відносин із складовими духовної спадщини,
зокрема: освітою, наукою, мистецтвом, релігією, мораллю, етикою тощо.
Розбудова української державності,
проведення реформ, побудова громадянського суспільства неможливі без розвитку
української духовності. Протягом років незалежності нашої держави основним
завданням державного управління був розвиток економіки, тому вирішення проблем
у духовній сфері суспільства відбувалося за залишковим принципом. Відсутність
чіткої програми духовного відродження українського суспільства гальмувала
втілення будь-яких реформ у всіх сферах суспільного життя.
Важливою характеристикою духовного
світу людини є залученість її до культурного надбання своєї батьківщини,
держави, народу, кращих зразків світової і вітчизняної духовної спадщини. У
свою чергу, духовність особистості формується за можливості на певному етапі
свого розвитку робити власний відбір культурних цінностей і, засвоюючи їх,
перетворювати в особистісні характеристики. Одним з можливих шляхів реалізації
такого вибору є відвідування культурно-мистецьких заходів. Залежно від того,
яким культурним заходом віддається перевага, визначається рівень сформованої
структури культурно-ціннісних пріоритетів молодої людини.
М А Т Е Р І А Л И
для публікації у науково-методичному віснику «Професійна
освіта»: «Розвиток творчості – розвиток творчої особистості»
Творчість є
невід’ємною складовою технічного прогресу. Творчий підхід до любої справи є
запорукою успіху в житті. Адже без творчості неможливо було би створити наш
сучасний світ.
Тому і у нас,
в стінах нашого училища з перших днів навчання учні ознайомлюються з творчими
надбаннями які є першим поштовхом для розвитку учня, як творчої особистості.
Кожен учень приходить з певним багажем знань і умінь, певними творчими
надбаннями. Ознайомившись з учнями які прийшли на перший курс навчання, одразу
проводжу опитування, які в них творчі надбання є, з якими видами творчості вони
знайомі, чим би хотіли займатися. Все це дає перспективу на навчальний рік
що і як створити програму, в яких
напрямках я буду діяти разом з учнями, для того щоб дати перспективу для
творчого розвитку особистості учнів.
Постійно
оглядаючи діючу виставку робіт в кабінеті учні самостійно вибирають яким видом
мистецтва вони хотіли би займатися. Одним з перших уроків на гуртку є праця з
клеєм, нитками, голками, тканиною, природними матеріалами. Майже всіх учнів
треба навчати правильно користуватися матеріалами та інструментами, необхідними
для роботи. Навіть звичайним клеєм учні користають неправильно. Тому з перших
завдань, яке дається учням, це як правильно поклеїти свою роботу. Адже якщо
робота буде погано поклеєна вона не буде триматися купи, фрагменти будуть
відвалюватися і сама робота буде мати поганий вигляд. Слідуючим етапом навчання
учнів є користування різними видами клею та обладнання: це ПВА, силікатний
клей, «гарячий пістолет». Підбір тканини, ниток привчає учнів створювати
правильно кольорову гаму, композиційно правильно підбирати різні види тканини
та ниток для створення картин.
Комментариев нет:
Отправить комментарий