На початку навчального року учні 1-го курсу вивчають тему «Пошиття халата», що відповідають II розряду по професії «Кравець».
Тому для активізації розумової діяльності учнів, розвитку і уміння вирішувати професійні проблеми, закріплення зв'язку теорії з практикою, бажано використовувати активні методи навчання. Серед яких провідну роль відіграють навчальні ігри. Психологи стверджують, що гра може стати одночасно й засобом самооновлення, самовдосконалення. З іншого боку, можливості гри, як педагогічного засобу збільшує інтелектуальну напруженість, активізує розумові процеси, підвищує інтерес до знань, тренує пам'ять.
Навчальні ігри мають стійку структуру, до якої входять такі компоненти:
- ігрова задумка;
- правила гри;
- безпосередньо ігрові дії;
- дидактичні завдання;
- обладнання гри;
- результат.
Відкрити довідник...
Комментариев нет:
Отправить комментарий