четверг, 20 декабря 2012 г.

Довідник "Виготовлення халата"


На початку навчального року учні 1-го курсу вивчають тему «Пошиття халата», що відповідають II розряду по професії «Кравець».

Тому для активізації розумової діяльності учнів, розвитку і уміння вирішувати професійні проблеми, закріплення зв'язку теорії з практикою, бажано використовувати активні методи навчання. Серед яких провідну роль відіграють навчальні ігри. Психологи стверджують, що гра може стати одночасно й засобом самооновлення, самовдосконалення. З іншого боку, можливості гри, як педагогічного засобу збільшує інтелектуальну напруженість, активізує розумові процеси, підвищує інтерес до знань, тренує пам'ять.

Навчальні ігри мають стійку структуру, до якої входять такі компоненти:

- ігрова задумка;

- правила гри;

- безпосередньо ігрові дії;

- дидактичні завдання;

- обладнання гри;

- результат.



Відкрити довідник...

Комментариев нет:

Отправить комментарий